vineri, 31 august 2007




Tocamai ce mi-am luat privirile de la un tablou a carui imagine m-a sensibilizat si totodata m-a rascolit. In acest tablou vad o femeie trecuta de 65 de ani care mananca ceva varza calita la o cantina de batrani crestina...Cu o privire bucuroasa si plina de speranta mananca ceea ce i s-a dat...parca spune un multumesc. Incerc sa mi-o imaginez pe aceasta femeie in tineretea ei, cu familia langa ea, fara sa se gandeasca macar o clipa poate la batranetea care o va trai cu asa mare greu. In situatia acestei femeie sunt mii sau poate zeci de mii de alti batrani, batrani care niciodata nu au visat ca la batranete o sa traiasca o asemenea drama. Imi aduc aminte ca in vara anului trecut eram in Bucuresti si treceam des pe langa o batranica slaba,cu pielea zbarcita, care statea pe un gard si nu zicea nimic...traia din mila celor ce treceau pe langa ea...
E atata durere in lume...asa de multi oameni care plang si asteapta ca cineva sa ii asculte, asa de multi oameni care asteapta o mana de ajutor,un zambet,o coaja de paine,o vorba buna care de multa vreme nu le-a mai fost adresata... Atatea inimi zdrobite, asa de multi copii au ramas fara parinti...Oriunde iti intorci capul vezi durere...durere ce se pare ca noi nu o intelegem. Stiti ce ma doare pe mine si ma revolta? Ma doare ca noi nu facem nimic. Cantam si zicem ca suntem generatia care va schimba Romania dar mi-e frica sa nu fim o generatie pierduta daca nu ne trezim. Dumnezeu vrea sa fim generatia de azi dar pentru aceasta are nevoie de tineri sensibili la nevoile celor din jur.Haideti sa fim o Evanghelie vie si deschisa, traind ceea ce credem si punand in aplicare ceea ce stim si am invatat.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Este adevarat..e prea multa durere in jur si atat cat vom ramane nepasatori , nici Domnul nu va face nimic pentru noi...undeva in Biblie scrie sa avem grija de orfanii si de vaduvele noastre...pana nu ne intoarcem la Dumnezeu din toata inima noastra nu vom putea sa vedem trezirea spirituala, pentru ca tara noastra e bolnava.2 Cronici 7:14" Daca poporul Meu, peste care e chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga si va cauta Fata Mea, si se va abate de la caile lui rele,--il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul,SI-I VOI TAMADUI TARA."

Flavio spunea...

stii ca imi place fotbalul mult asa ca iti fac o comparatie cu fotbalul...sunt jucatori care se nasc sperante si raman la stadiul acesta...si sunt jucatori care se nasc sperante si confirma! La fel suntem si noi...din pacate ink nu stiu dak am confirmat sau macar daca vom confirma vreodata!...ce mai poate fi spus decat:Doamne ajuta-ne!!!

Poze nunta Antonia spunea...

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare